Qui som

Sense títolSom una escola activa, amb un funcionament transparent en el que es tenen en compte els coneixements i iniciatives de tots els que intervenen en el procés D’ENSENYAMENT-APRENENTATGE, potenciant la participació de cadascú.

Treballem en equip, perquè la dinàmica de l’escola sigui de col·laboració i tothom  es senti implicat en la presa de decisions, planificacions, posta en funcionament de l’organització i utilització del serveis i recursos.

Portem a terme un projecte obert i flexible, susceptible d’introduir-hi canvis quan les circumstàncies ho aconsellin,  per donar resposta a les diferents demandes que se’ns presentin, adaptant- nos als canvis i a les exigències de cada moment.

La llengua familiar majoritàriament  castellà. Tot i això, la llengua vehicular i d’aprenentatge al centre és la Catalana salvo algunes  excepcions. Es prioritzarà la competència comunicativa com a mitjà per a una bona autonomia personal i social ja sigui verbal o amb llenguatges augmentatius.

Els infants  que s’escolaritzen en el centre, són alumnes amb dèficits greus i  permanents que no poden ser atesos als centres ordinaris, derivats pels EAPS  dels  municipis corresponents .